DirkenJorina.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweons bevinden en waarwezijn geweest! Meer informatie over onsen de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wezien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Dirk en Jorina

tante Jannie

Hoi Joria en Dirk
Leuk om met jullie mee te reizen 'k wens jullie een hele goede en fijne vakantie reis toe een veilige vlucht zonder te veel vertraging geniet er maar lekker van.
groeten tante Jannie

Oma Bakelaar

Ik was erg benieuwd hoe jullie reis was. Ik heb met je vader gebeld en die vertelde mij dat jullie vannacht goed aangekomen waren en dat het wel lang duurde maar daat alles goed was. Nu kan ik weer rustig slapen. We wensen jullie een hele fijne vakantie, maar doe vooral voorzichtig want je weet je bent in een vreemd land. Groeten ook van Gerrit.

Gerrit Oostdijck

mooi gedaan zo'n website, wens jullie een goede reis, en een behouden thuiskomst, vriend van je vader

Angela ( je collega)

Hallo Dirk en Jorina,
Leuk jullie verhalen en foto's te zien en te lezen.
En zo te lezen is alles volgens plan gegaan. Jorina je hebt je weer veel te druk gemaakt. Je zei zelf nog, in Amerika zal alles wel perfect geregeld zijn......en ja dus.
Nog heel veel plezier en ik blijf jullie volgen.
Groetjes

Annelies

Hoi Jorina en Dirk,
Leuke foto's en verhalen. Leuk om zo van jullie vakantie te mogen meegenieten. Zijn we ook nog een beetje op vakantie. Groetjes en veel vakantie plezier. Je nicht Annelies.