DirkenJorina.reismee.nl

Oakhurst - San Leandro

Decampertrip naar onze laatste campingbestemming begon vandaag

Frown
. Om 08.00uur vanmorgen al weggereden. Het beginstuk was prachtig door de natuur. Even later kwamen we op de snelweg terecht om er vervolgens tot onze bestemming niet meer vanafte komen. We hadden een camping gezocht dicht in de buurt vanOakland (voorstad van San Francisco)waar we morgen de camper in moeten leveren. We kwamen uit bij San Leandro (eveneens een voorstad van San Francisco). Bij de eerste camping brandde het lampje `no vacancy`. Op zich niet erg, want het bleek een beetje in een achterbuurt te liggen. We hadden nog een backup in de buurt en daar was wel een plekje. Een prachtig plekje zelfs met veel ruimte en lekker rustig!

Het was nog maar 13.00uur en we bedachten wat we nog in de buurt konden doen. Het enige wat we eigenlijk nog niet echt goed gezien hadden in SanFrancisco was de Golden Gate Bridge. Het bleek maar 45 minuten rijden te zijn dus we besloten dat maar te doen. Je moest wel 3 dollar betalen om erover heen te mogen rijden. We kwamen vlakbij de tolpoortjes en onze `Miep` zei ` blijf op derechterrijstrook`. Oké! Voor we het wisten (en dus ook niet meer terug konden) bevonden we ons op een strook voor `buses only` die dus niet hoeven te betalen. Wat denk je...staan er 3 sheriffcars aan het eind van de strook te wachten...oepsie dat wordt eenbon (thanks Miep!).Maar we hadden megageluk, want ze waren allemaal een bon aan het schrijven voor andere overtreders en hadden dus geen tijd voor ons. Fjiewww...kwamen we daar even goed vanaf. De bekeuringen zijn hier niet misselijk. Entoen dus de brug...wat een prachtige brug!

Gelukkig hadden ze net voor de brug nog een ´Vista point´ waar je goeie fotootjes kon schieten. Hij is ook echt groooot van dichtbij! Het was de moeite om er heen te rijden dubbel en dwars waard. Ook hier hadden we weer geluk (maybe our lucky day??) want de brug schijnt 9 van de 10 keer in de wolken te hangen. En dat bleek toen we op het punt stonden om weg te rijden.

En toen er nog over heen. Dat was natuurlijk helemaal meesterlijk! En dat nog 'gratis' ook

Laughing

Op de terugweg maar wel netjes betaald. Vanaf die kant was het zelfs 6 dollar. We waren erg blij dit nog te hebben gedaan. Half in de middag waren we alweer terug op de camping. Toen maar begonnen met inpakken, opruimen, schoonmaken etc. Niet het meest leuke klusje, maar ja...

Als afsluiting nog even in het zwembad gezwommen...euhh nou ja...meer gelegen eigenlijk

Wink

Morgen dus naar het verhuurbedrijf in Oakland. We moeten de camper voor 11.00uur ingeleverd hebben. Het is hier een kwartiertje vandaan dus dat komt wel goed. Vanavond bonte (camper)avond

Cool
!

Angela

Wat is het snel gegaan. Maar wat hebben jullie vreselijk veel mooie dingen gezien en ondernomen. Een prachtige vakantie om nog vaak aan terug te denken. We missen je hier dus ik vind het wel fijn dat je weer terug komt. Een hele goede reis alvast.
Knuffel Angela

Uit de Polderstraat

Geweldig, die brug! Vooral zo in de wolken. In het echt was hij vast helemaal overweldigend!

Nog maar even voor jullie, dan weer terug naar Flakkee. Jammer, we genoten echt van jullie verhalen!

M'n moeder zit momenteel zonder internet en baalt daar flink van. Kan ze jullie niet meer volgen terwijl ze het zo geweldig vindt! Ook jullie bedanken voor alle verhalen kan even niet, dus bij deze geef ik het maar even door ;)

Strakkies jullie rijdende huisje inleveren en dan nog een nachtje in het hotel. En dan is het echt voorbij...

Geniet nog maar heel even en een heel goede reis!!!
Mochten jullie nog een verhaal plaatsen, wil je dan het vluchtnummer nog doorgeven? Kunnen we jullie volgen op weg naar huis!!

Dikke knuffel van ons

Yenthe

Mama zei vanochtend vroeg dat er iemand komt spelen.
Vol hoop zei ik: "DikeJina???"
Maar nee, dat kan nog niet volgens mama, want jullie zijn nog even in Mejika.
Balen zeg, was wel even een beetje verdrietig. Nu is Nena bij me, ook wel gezellig hoor ;)

Tot gauw lieve DikeJina, mis jullie nu wel heel erg hoor!

Dikke kus van muppie

tante Jannie

Wat een geluk dat die smerissen bezig waren en wat een prachtige tocht nog over die brug Jullie hebben wel genoten met zo'n vakantie. Een hele goede terug reis toegewenst. groeten tante Jannie

Ma Bakelaar

Hoi kinderen,

Het is wel laat dat ik reageer maar ik heb heel de avond gewerkt. Ouders van nieuwe leerlingen waren vanavond op school. Leuk die brug een keer gereden te hebben. Jullie hebben de groeten van buurtjes Appel. Ze heeft geprobeerd een berichtje te doen maar dat lukte niet.
Probeer een beetje uitgerust te gaan reizen. We zullen het fijn vinden als jullie weer thuis zijn. Geniet nog van de laatste dag. Wij gaan nu slapen.

Liefs van ons Pa, Ma en Mark.