DirkenJorina.reismee.nl

Het is bijna zover!

De koffers zijn gepakt...(tot 3 keer toe omdat het nog knap lastig is om maximaal 23kg per persoon mee te nemen

Surprised

Morgenochtend 5 uur worden we opgehaald door onze lieve paps om onsop Schiphol te brengen. Nu nog hopen dat die aswolk een beetje rustig blijft en zich vooral niet richting Nederland gaat bewegen

Undecided
. De laatse berichten zijn dat we een uur om moeten vliegen...no problem.

We proberen morgen in het hotel in San Francisco het volgende bericht te plaatsen.

Geertjan, Drieneke & Yenthe

Goede reis!!!

Yenthe

Lieve DikeJina,

Rond 12u kwam een vliegtuig overvliegen. Mama zei dat julie daar misschien wel in zouden zitten. Nou, toen werd ik echt even heel boos, jullie gaan toch zeker niet in zo'n eng ding zitten? En op vakantie zonder mij? Dat kan helemaal niet!!
Nou ja, nu zwaai ik maar naar alle vliegtuigen en zeg ik: DikeJina. Gewoon voor het geval dat!

pa en Janneke.

Jullie zitten gelukkig nu in de lucht,
Zag op teletext dat jullie 12.10 de lucht in zijn gegaan,
Geniet van de lange vlucht,
Zal misschien wel wat langer duren door de aswolk, maar er is eten en drinken genoeg aan boord,
Groeten pa Melaard.

Ma Bakelaar

Ben net thuis van school en pa vertelde me dat jullie ruim een uur later de lucht in zijn gegaan. We hopen dat alles goed mag gaan, probeer een beetje te slapen en geniet er zoveel mogelijk van. Isabel mocht vandaag een beetje laat gaan genieten van haar vrijheid maar ze krijgt een extra snoepje.

Liefs Pa, Ma en Mark.

tante Jannie

als jullie dit berichtje lezen zitten jullie al in verweggiestan 'k hoop dat jullie een goede vlucht hebben en als jullie in het Hotel aangekomen zijn maar lekker kunnen slapen om weer fit te zijn om jullie rondreis te gaan maken.
groeten tante Jannie

Johan

Ik gok dat jullie zo'n beetje rond deze tijd aankomen.. Hopelijk een goede reis gehad, straks ff bijkomen en lekker uitrusten ;)