DirkenJorina.reismee.nl

We zijn gearriveerd...

Vanochtend om5uur stond de 'taxi' voor en zijn we naar Schiphol gebracht...gelukkig kwamen we daar ruim op tijd aan (en trouwens even tussendoor...stonden we toch ineens naast Ruud Gullit ergens bij die taxfree shops...grappig he)! We zouden om 11.20uur vliegen, maar vanwege de beperkte vluchtwegen in verband met de aswolk stonden we nog een uur stil aan de grond. Uiteindelijk om 12.30uuropgestegen en om 14.30uur lokale tijd geland. Pfff...wat duurt deze dag nu lang. Ondanks alle waarschuwingen over de lange wachttijden bij de douane stonden we binnen een half uur buiten en stond de shuttlebus al klaar om ons naar het hotel te brengen. Het hotel is perfect. Meteen gebeld met Cruise America om een afspraak te maken voor morgen om de camper op te halen. Als het goed is worden we om 12.30uur bij het hotel opgehaald en kunnen we om 13.00uur 'onze' camper bewonderen...spannenddd! Nu nog proberen om wakker te blijven tot 22.00uur vanavond...

Undecided

We hopen tot morgen (als internet het doet op de eerste camping)!

karen

hallo!!!

jullie zijn in ieder geval de lucht ingegaan:) nu ik nog!!!

geniet ervan!!!
groetjes van het werk.
xxx

Drieneke

Gelukkig, jullie zijn er!
Wat zullen jullie nu waarschijnlijk heerlijk liggen te ronken... is ongetwijfeld een heeeeeeeel lange dag geweest!

Hilda

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen. Leuk, die 1e foto's!
Fijne vakantie hoor, geniet ervan!

Liefs, Hilda

Johan

Zeit, wordt die camper nog opgehaald? ;)

tante Jannie

Fijn dat jullie er zijn inderdaad een hele lange dag en nu erg benieuwd hoe het gaat met jullie home op wielen waar je nu zowat 4 weken in zult vertoeven,doe vooral voorzichtig en geniet er maar lekker van.
groeten tante Jannie

Sien

Fijne vakantie geniet er van!