DirkenJorina.reismee.nl

San Francisco: onze eerste dag met de camper

We hebben een beetjeonrustigenacht gehad. We hadden ons zo voorgenomen om tot minimaal 22.00uur wakker te blijven zoals iedereen had geadviseerd. Maar om 19.00uur zijn we toch ongepland in slaap gevallen om vervolgens om half 2 's nachts weer klaar wakker te zijn. Gelukkig is het nog gelukt om tot 5 uur te slapen. Toen maar gaan douchen enom6 uur al ontbijten...pff dat maak je bij ons normaal niet zo snel mee

Laughing
. We werden pas om half 1 opgehaald door een taxi van Cruise America. Tijd genoeg dus om heerlijk in de zon een tijdschrift te lezen
Cool

De taxi was perfect op tijd en bracht ons naar het verhuurstation. We kregen eerst een instructiefilmpje te zien over de ins-en-outs van de camper (gelukkig in het nederlands). Daarna mochten we dan eindelijk 'onze' camper bewonderen!

Na een grondige inspectie voor eventuele schade gingen we op pad. We zijn eerst boodschappen gaan doen bij de welbekende Walmart hier. Het zou goedkoop moeten zijn, maar dat viel tegen (whatever). Uiteindelij alle inkopen ingeladen en op weg naar de camping. Laten we zeggen dat het eerste ritje een enorme belevenis was. Nadatde hele camper blank stond doordat er een2 liter waterkan met volle vaart op de grond kapot viel en de gehele inventaris zowat door de camper vloog door de grandioze wegen hier (Belgie is er niks bij)zijn we om 16.00uur bij de Marin RV camping aangekomen. Onderweg al een glimp op kunnen vangen van de Golden Gate bridge. De camping zelflijkt meer op een veredelde pakeerplaats, maar we hebben alles wat we nodig hebben en het vooral het belangrijkste internet.

Vanavond maar even niks doen. We gaan ons maar eens verdiepen in hoe we naar downtown komen morgen om naar Alcatraz te gaan.

Het is hier overigens heerlijk weer. Niet heel erg warm (zo'n 20 graden), maar de zon schijnt de hele dag. De mensen zijn hier ook super aardig. We komen ook regelmatig nederlanders tegen. Net nog een toegangskaart voor de nationale parken (ter waarde van 80 dollar) en allerlei etenswaren gehad van een gezin uit Scharendijke die hier ook op de camping staan. Helemaal geweldig!

Nou dat was het wel weer voor vandaag!Tot morgen maar weer met het volgende verhaal.

kaatje

Klinkt nu al super!!

Arno M

Leuk om zo te zien hoe jullie het maken, we kijken hier op de zaak mee.

ma kats

Hallo kinders, leuk om jullie te zien op de foto's.Wat een belevenissen al, als die gele koffer eens kon praten...Zo is hij in Israel en zo weer in Amerika he Dirk. Ik verlang weer naar de temperaturen van vorige week. Nu loop ik weer in mn winterjas, brrr..Jullie zijn al fijn in de zomerkleren, geniet maar lekker hoor! liefs.

Drieneke

Nou Dirk, nu weet je helemaal zeker dat Jorina niet achter het stuur van de camper kruipt.

Dat in slaap vallen was vast ongepland, maar niet onverwacht toch?? Kon me niet anders voorstellen, vooral niet van Jorina ;)

Yenthe hoort en ziet momenteel veel vliegtuigen over komen, en in allemaal zitten DikeJina. Fekasje toe DikeJina. Beledigd dat ze niet mee mocht maar dat overleeft ze wel :p.

Slaap lekker voor nu en ik kijk uit naar jullie volgende verhaal!!

pa Melaard en Janneke

Hallo kinderen,
prachtige camper,
Al gelijk een overstroming hahaha,
Denk je ook aan de snelheid, daar in dat Amerika zijn ze niet mals met bonnen.
Dirk is de camper een 6 of 8 pitter
liefs,pa

Hanneke en Kees H

Beste Jorina en Dirk,

We hebben zojuist de foto's bekeken en vinden dat het er allemaal erg leuk uit ziet.
Geniet er vooral van want de klachten op jouw bureau stapelen zich nu reeds op tot ongekende hoogte!

Veel plezier hoor!

Ma Bakelaar

Ha Jootje de Dirk,

Dat ziet er goed uit zeg die camper. En dat mooie weer, het mag dan nog niet warm zijn maar de zon is er en die kun je hier niet vinden. Het is echt koud. Jullie moeten inderdaad zorgen dat alles in de camper een goed plekje heeft zodat het niet kan gaan schuiven. Vind Dirk het rijden niet lastig met de camper? Hier is er weinig nieuws hoor. Alles gaat z'n gangetje. Isabel mocht vandaag niet uit haar hok van het baasje, want het was veel te koud en er dreigde regen. Ze heeft wel heimwee naar jullie dat kun je wel aan haar zien. Leuk hoor die foto's, we blijven helemaal bij.

Lekker genieten, doe voorzichtig.

Liefs Pa, Ma en Mark.

Johan

Leuke weblog, je hebt de goeie uitgekozen Bakelaar!
Het besturen vd camper is voor een Dirk volgens mij een eitje, camper is bijna net zo groot als een Seat.. Have fun, mazl

Hilda

Leuke foto's! Haha, ik zie het al helemaal voor me, een overstroming in de camper. ;-)

Veel plezier!

Jaap Mackloet

Jorina en Dirk,
Fijn dat jullie genieten en dit is nog maar het begin.
De camper zal wel lekker slurpen, maar de benzine is er toch goedkoper? Ik betaalde in Jordanié 55 cent, feest aan de pomp!! Zondag niet vergeten een (zwarte) kerk te bezoeken, ik was in LA bij Schuler van
Hour of Power, een belevenis.

jaap en gretha

Hallo Dirk en Jorina
Het ziet er wel mooi uit hoor, maar het is misschien toch wel vreemd om met een camper te rijden.
Jullie hebben in iedergeval mooier weer als bij ons, wij zitten ook op de camping maar het is hier niet erg warm. goede reis verder en geniet ervan.

Jaap Mackloet

Jorina en Dirk
Jullie genieten volop zie ik. Leuk dat je ook bij Hower of Power was. De teambuilding was een succes gisteravond, goed eten en lekker gevaren en......sportief bezig geweest op Neeltje Jans.
Nog veel plezier toegewenst.