DirkenJorina.reismee.nl

Santa Maria - Malibu

Vanmorgen hebben we een mijlpaal bereikt wat betreft 'uitslapen': 07.00uur! We stonden ook op een heerlijk rustig plekje in de bossen dus dat scheelt wel.

Om 8uur al een telefoontje gepleegd naar de hulplijn van Cruise America zoals giseren afgesproken. Het 'komt wel goed' uit het reisverslagje van gisteren was iets te optimistisch is vandaag gebleken. De man gaf ons het adres van Bill's RV service in Ventura, omdat er in de buurt van Santa Maria geen service open was. Maar dit lag op de route naar Malibu dus dit leek ons geen probleem. Vrij vlot kwamen we bij Bill aan. We werden uiterst vriendelijk ontvangen. Er werd een beetje gesprayd, gelucht en gedaan en volgens Bill moest het probleem verholpen zijn. Hij zocht voor ons een plaats op waar we 'propane' konden halen. We kregen 2 adressen mee. Ze bleken allebei gesloten te zijn...grrrr. Komt vast omdat het zaterdag was. Oke...wat nu? We besloten door te rijden naar Malibu en daar te zoeken naar een gasvuller. Het was overigens weer een prachtige route langs de kust. We vonden er 1 bij een bezinestation. Maar wat denk je...hij deed het nog steeds niet. Aaaahhh...dat meen je niet!Weer een telefoontje gepleegd naar Cruise America helpdesk. Er was nog 1 oplossing: in Carson zat een Cruise America station waar we eventueel een andere camper konden krijgen. Het was 'maar' een uur van Malibu vandaan. Maar ja...wat moesten we anders. Op naar Carson. Het was inmiddels al 2uur ofzo. Daar ging onze rustige middag aan het strand. De weg er naar toe was gelukkig niet zo druk

Surprised

Na anderhalf uur kwamen we daar aan. We hoopten eigenlijk niet op een andere camper, want dan moesten we ook al onze spullen natuurlijk overladen. Gelukkig wisten 2 mannetjes het probleem te verhelpen. Het duurde maar een uur...pff.

Wat nou uiteindelijk het probleem was weten we nog steeds niet precies, maar dat boeit niet. We hebben weer gas! Jippie. We kunnen weer koken en de koelkast en diepvries doen het ook weer. What a day, what a day.

Onze weekendcamping maakte werkelijk alles goed na deze dag. We hebben een ongelooflijk mooi uitzicht over de oceaan...unbelieveble. Echt heeeel vervelend om op deze manier je reisverslagje van vandaag te typen.

We gaan maar eens heerlijk uitrusten hier. Maar dat komt vast wel goed. En nu echt

Wink
!

Morgen naar de kerk in Garden Grove, ruim een uur hier vandaan. We zijn benieuwd. Wel vroeg weg (half 8...gaaaap), want we willen de kerkdienst van 09.30uur halen anders is het zonde van de dag.Misschien zijn we volgende week wel op TV op RTL5. We zwaaien wel even (we vallenvast op tussen 3000 man)

Laughing
!

Greetz from Malibu

Johan

Hi guys, ik kan de foto's niet vergroten, maar volgens mij staat er zo'n koude kletser op de tafel, vakantie ten top voor Dirk! We houden rtl5 in de gaten, 2 blanken moet opvallen.. Goed weekend ;)

Geertjan, Drieneke & Yenthe

Haaaa luitjes!
Dat klinkt weer als een heerlijk avontuur, echt wat voor jullie dus... Gelukkig is het nu opgelost en kunnen jullie weer stokbroodjes bakken enzo ;).

Ook hier viel het biertje op tafel gelijk op, is maar goed dat Jorina ook graag rijdt met de camper!!!

We zullen volgende week en de week er na rtl5 opnemen, mochten jullie er op staan, dan kun je het bij thuiskomst met eigen ogen zin. Ben wel benieuwd hoe jullie het vonden!

Jullie plekje ziet er heeeerlijk uit, dat is vast genieten!
We kijken weer uit naar het volgende verslag!!!

Liefs uit de Polderstraat

Ma Bakelaar

Hoi hoi,

Wat een gelukkie dat het gasprobleem opgelost is. Het ziet er weer schitterend uit, wat een uitzicht, geweldig. Zijn de campings druk of valt het wel mee?
Vanmorgen bij Ati op de koffie geweest, was gezellig.
Heb je al met de camper gereden Jorina? of zie je er toch maar van af?

De groetjes van hier, tot morgen weer.
Liefs van Ma.

tante Jannie

Ha Jorina en Dirk Wat een geluk dat jullie toch nog aan gas konden komen het is anders toch wel een hele belevenis zo met de camper en wat een prachtig uitzicht waar jullie de zondag door brengen en wat de kerkdienst betreft als je daar bent moet je dat toch hebben mee gemaakt zo'n uitzending bekijken is toch anders dan dat je er bij aanwezig bent.Voor morgen weer een goede reis gewenst. groeten tante Jannie

Jaco

Ha vakantie gangers,

Leuk om te zien en te lezen dat jullie het goed hebben.
En......zoals ik heb gelezen hebben jullie ook al met het ultieme camping leven te maken gehad (gas probleem)
Maar ja, dat hoort er allemaal bij.
We wensen jullie verder een goede reis.

Groeten uit Dirksland

Ma Bakelaar

Hallo Kindertjes,

Wat een mooie foto's laten jullie ons weer zien. Wat geweldig die bijbelse beelden bij de kerk. Het is voor ons natuurlijk een hele aparte kerkdienst. Het is een land waar alles mogelijk is en alles kan, maar wel een belevenis. Het weer knapt hier gelukkig ook een beetje op. Jullie komen nu denk ik zo,n beetje uit bed en hebben een lange reis voor de boeg begrijp ik.

Geniet maar van alles wat je ziet.

Groetjes van ons, liefs Ma