DirkenJorina.reismee.nl

Needles - Grand Canyon

Het is niet te geloven (vooral bij onsniet

Wink
), maar we zijn nog steeds elke ochtend voor 7.00uur wakker. Op zich niet erg, want dan kunnen we lekker op tijd weg. Vanmorgen om 08.00uur alweer vertrokken vanaf Needles richting de Grand Canyon. We hadden er zoooo`n zin in! We begonnen met een laatste stukje route 66. Bij Seligman en Williams hebben we even tussenstops gemaakt. Dat zijn in deze staat (Arizona) dè twee autentieke plaatsjes aan de route 66. Geweldig hoe het er daar uit ziet.

Het cafeetjemet van die klapdeurtjes waar zo`n comboy naar buiten komt met een (klappertjes)pistool hebben we niet kunnen vinden

Laughing
!

Na een paar uur rijden bereikten we de camping vlak voor de ingang van de Grand Canyon. Een paar honderd meter verder was de opstapplaats voor de gratis shuttlebus naar de Grand Canyon...ideaal dus. We arriveerden half in de middag `the place to be`!

Waaaauwww!

Het was werkelijk waar adembenemend mooi! De foto`s geven nog niet voor de helft aan wat een indruk dat het maakte! Toch bleek het nog lastig om goeie foto`s te shooten! De net begonnen fotografiecursus kwam toch al wel een beetje van pas bleek! Bijvoorbeeld om de horizion recht te krijgen.Jaja...het is aardig gelukt (denken we).

Je kon in het park 3 busroutes kiezen. Van tevoren kreeg je een kaart waarop je kon zien bij welke punten je uit kon stappen...echt handig en goed geregeld. Na 3 uur hadden we het toch wel gezien en zijn we heerlijk bij de McDonalds gaan eten vlakbij de camping. Dat komt alleen echt niet goed met de kilo`s hier! Het is echt niet gek dat iedereen hier zodik is. Alles is groot en vet...haha. Je weet niet wat je ziet!

We zitten nu heerlijk na te genieten in de camper!Het weer vandaag was weer heerlijk en `s nachts koelt het gelukkig lekker af. Morgen gaan we op weg naar Monument Valley! Ook weer iets leuks om naar uit te kijken! Het plan is om te gaan paardrijden daar. Of dat het ook lukt horen jullie morgen wel weer! Het is daar wel weer een uur later dus wehopen niet dat we daardoor nog meer van slag raken

Undecided

Tot dan!

Frank

Hallootjes,

Nou, die fotocursus is wel gelukt hoor! Vooral de foto's van jullie zelf vind ik heel mooi. Wat een leuke reis tot nu toe, echt gaaf. Geniet lekker verder, ik blijf jullie volgen.
Groets, Frank

pa Melaard.

Het is daar super mooi kinderen,
De Grand canyon is een van de zeven wereldwonderen,
Alles is in Amerika dik en vet,
Maar denk vooral aan Sonja Bakker he, hahaha,
De foto,s zijn prachtig hoor,
lieve groet pa Melaard.

Henry en Annemarie

Hoi vakantie genieters,

Wat een mooi reisverslag hebben jullie al in elkaar gezet. Echt een super vakantie, wat we tot nu toe gezien en gelezen hebben! Jullie maken het thuis front ( spreek namens een ieder ) wel jaloers.
Dirk, hoe smaken de kletsers? Heineken achtig of...

We houden jullie in gaten :)

Groeten van fam de B

Pa Bakelaar

Schitterend, in een woord dat wonder van die bergen,hoe ontstaat dat vraag je je af. Dit zijn nu de scheppingswonderen. Wij zien de foto''s, maar in het echt is geen voorstelling van te maken. Jorina en Dirk de verhalen die jullie schrijven zijn perfect iedere keer,duidelijk ,heel fijn Tot volgende keer Daaag Pa

mark

heejj zus en zwager,

wat een leuke foto's zeg, ik kijk overigens elke dag hoor op de site..

maar wat een gave vakatnie zeg? dat is vast en zeker z'n geld dubbel en dwars waard hahah.. das beter dan in zo'n all-inclusive hotel bij het zwembad liggen.. haha

kan ik niet ff snel een vluchtje USA pakken? hahah

veel plezer nog en ik lees de verhalen vanzelf wel

xx mark

Drieneke

Deze keer alleen maar een wow.... Jaloers!!

Sien en Maart

Schitterend het reisverslag en de fotoos ik kijk er elke dag naar uit en geniet met jullie mee alleen ik vanaf de bank en jullie in het echt!
Groetjes uit een zonnig Dirksland

tante Jannie

Hoi Jorina en Dirk geweldig wat een natuur die grand canyon wat een nietige mensjes zijn we dan als je dat ziet. Hoorde net op het nieuws dat Mw.Obama campagne gaat voeren tegen de vetzucht in Amerika, dat is daar wel nodig.
groeten tante Jannie

jaap en gretha

Hallo Dirk en Jorina het ziet er wel heel erg mooi uit geniet er maar lekker van.