DirkenJorina.reismee.nl

Grand Canyon - Monument Valley

We hebben een heerlijk relaxte dag gehad vandaag.

We werden tot onze grote verrassing door de tomtom nog een heel stuk door de Grand Canyon geleidt. We kwamen zodoende nog op mooie viewplaatsen die we gisteren nog niet hadden gezien, waaronder het stuk waar de coloradoriver door de Grand Canyon stroomt. Een prachtig gezicht.

Onder het genot van een cd´tje van John Denver (heel toepasselijk met een nummer over de coloradoriver) reden we richting onze volgende verblijfplaats...Monument Valley. Het zag er erg groots uit toen we aan kwamen rijden. Wat een ongelooflijk grote rotsen met een bijzonder rode kleur.

Het bleek echter dat je niet met de camper in het park mocht. Dat was jammer! Er waren wel jeeptochten en paardrijdtochten te boeken, maar die waren zo duur dat we besloten om het zo te laten. Na de Grand Canyon viel dit toch een beetje tegen (of misschien zijn we inmiddels gewoon te veel verwend)! Het was echter heerlijk weer en we staan op een beautiful campground tussen de rotsen. Vanmiddag voor het eerst heerlijk op het gemakje in het zonnetje gezeten en gechilled. Er stonden een stel Nederlanders naast ons dus dat was wel gezellig. We hadden een barbecue tot onze beschikking dus die hebben we eerst maar eens ingewijd.

We konden vanaf onze camping wel genieten van een mooie zonsondergang.

Toen het tijd was voor ons reisverslag bleek het internet zo ontzettend traag dat het minstens een paar uur duurde voordat er een 3 foto's geupload waren en het verhaal erop stond...pfff! Het is niet dus helemaal geworden wat we wilden, maar we zijn er helemaal klaar mee nu!!! We vullen het morgen nog wel aan met wat foto`s.

Wat trouwens wel raar was dat het hier net een uur later is. We zitten hier op de grens van Arizona en Utah. Maar morgen gaan we weer terug naar Arizona dus we houden maar gewoon de tijd aan die we hadden.

Morgen brengen we een bezoek aan Page. Het was de bedoeling om daar ook Antilope Canyon te bezoeken, maar dat schijnt ook weer megaduur te zijn dus dat laten we maar varen. We zien toch al zoveel moois. Het schijnt dat je hier wel kan kayakken op de Lake Powell dus misschien dat we ons daar aan gaan wagen. Het is maar 2 uurtjes hier vandaan dus we kunnen een soort van uitslapen (voor zover dat lukt dan). We gaan ervoor!

Johan

Sterkte met het tijdsverschil! P.s. Kanoën met je bliksem!!

Ma Bakelaar

Mooi hoor die rode rotsen, we wensen jullie nog veel plezier. Goed uitkijken hoor met het kayakken. Groetjes van ons.

ma kats

Hallo kinders, wat een prachtige foto's om naar te kijken.Jullie zien het in het echt! Een geweldige ervaring lijkt het mij om dit te mogen zien. Geniet maar van jullie bijzondere vakantie. Op Flakkee is het nu mooi weer, dus hier genieten we ook, maar op een andere manier he? Liefs van mij

Carina Verrijp

Tjonge wat een prachtige foto's!!!!!

Kirsten ( collega van Jorina )

Hallo Luitjes,
Moet fantastisch zijn om in zo'n landschap rond te toeren en wakker te worden. Prachtig zeg, leuke verhalen en mooie foto's. Er zijn al heel wat mensen hier die jullie site regelmatig bezoeken, leuk joh.
Gezellige tijd, en kijk uit voor de beren hé.

Mark

heej zus en dirk,

Alles oke met jullie? wat een gedoe zeg met die kies, maar ik heb even snel contact op genomen met Du Toys van Hees, en hij zou graag wat vrije tijd maken om nog eens een controle bij je uit te voeren. hij heeft dan wel geen praktijk meer maar hij doet dat gewoon thuis in de stoel... hahaahhah

maar wat is Las Vegas gaaf zeg, zeker die fontein-show. veel plezeier nog en ik lees wel hoe et jullie vergaat!!

x mark