DirkenJorina.reismee.nl

Monument Valley - Page

Helemaal verbaasd vanmorgen. We werden wakker...keken op de klok (telefoon van Dirk) en het was 08.00uur...wauwww datwas nog niet gebeurd sinds we in de VS zijn. Wat bleek nou...die telefoon was zo slim dat hij de tijd had overgenomen van Utah waar het een uur later was. Maar wij zouden de tijd van Arizona aanhouden, omdat we daar vandaag toch naar toe zouden gaan...jammer hoor! We vertrokken dit keer niet zo vroeg...om 09.00uur Arizonatijd. We hebben er trouwens wel even over gedaan om te bedenken welke dag het was vandaag...een datum wisten we al helemaal niet. Uiteindelijk bood de telefoon uitkomst. Dat is toch niet voor te stellen!

It was a wonderful short ride(2 hours) to Page.Nice weather too. We saw beautiful things on our way and...tja...af en toe weet je niet meer welke taal je spreekt hoor.Als je trouwens denkt dat je altijd goed uitte voeten kan met engels inAmerika...de meeste mensen in de winkelsen op de campingskunnen helemaal niet goed engels. Het zijn vaak mexicanen.

Maar goed even terug naar vandaag...we kwamen al rond11.30uur aan in Page. We zouden eerst een bezoek brengen aan Horsehoe Bend. Dat bleek nog een aardige trip (3/4 mijl) omhoog en omlaag door het zand. Maar het was niet voor niets...

Dat is toch unbelieveble mooi! Schijnt trouwens nog steeds de Coloradoriver te zijn. Ook weer prachtige rotsen en dergelijke in de omgeving. Je blijft foto`s maken...echt! En het blijft ook leuk om er zelf op te staan

Tongue out

Na het bezoek eerst maar even een camping opgezocht om in te checken. Vroeg in de middag is er eigenlijk altijd nog wel een plekje. We hadden er al gauw 1 gevonden dus dat was makkelijk. En nog goedkoop ook voor de begrippen hier.

Eindelijk tijd voor kayakken. Het duurde minstens een uur voordat we Lake Powell gevonden hadden. Het was inmiddels al 15.00uur en wat denk je...ze verhuren maar tot 13.00uur...grrrr ook dat nog. Helaas pindakaas. Het was trouwens ook weer prachtig daar hoor. Het bleek een gedeelte van het nationale park Glen Canyon te zijn (nog nooit van gehoord...tot vandaag).

Alles is hier zo uitgestrekt en groot...onvoorstelbaar. Heel veel verschillende soorten natuur ook bij elkaar...heel bijzonder.

Nahh ja...het kayakken werd dus niks. Toen maar weer terug naar de camping. Heerlijk nog even verbrand in de zon

Cool
. Het is hier toch wel rond de 30graden. Er bleek een indoorpool te zijn dus daar maar even een duik in genomen. Heerlijk! Daarna maar weer pizzaatje gegeten...hmmm wat zullen die aardappelen straks weer tegenvallen.

Morgen vertrekken we naar Bryce Canyon. Sommige mensen schijnen dit nog mooier te vinden dan de Grand Canyon dus we zijn heel nieuwsgierig. Het is alleen wel zo dat het daar weer een uur later is (tja...wij houden het ook niet meer bij hoor), omdat het weer in Utah ligt en het is 4,5uur rijden dus dat betekent vroeg weg...uurtje of 7 gaan we proberen...gaaaap als dat maar goed komt! Wordt vervolgd!

Kind regards from Page

pa Melaard

Hallo Jorina en Dirk,
Prachtige foto,s en een mooi verhaal,
Maakt niet uit als je de tijd niet meer weet,ga gewoon op de stand van de zon af,
Dit is echt vakantie,geniet ervan,
Kan nu een paar dagen niet internetten in Coevorden,
Janneke gaat morgen over naar haar nieuwe huis,
Een dikke bende hier.
Groeten Pa.

Carina Verrijp

Hoi Jorina,
Wat ontzettend leuk om jullie foto's te zien en verhaal te lezen. Geweldige dingen zien jullie. Ik zit in de Clara en met de anesthesiologe dagen is het super rustig hier dus erg leuk om eens op jullie site te kijken. Wat een verhalen. Heel erg leuk.
Nog een mooie tijd gewenst en tot ziens
Carina Verrijp

Johan

Haha, pizza d'r bij, wat een tuugie.. Bij thuiskomst kan het Sonjaboek weer van zolder worden gehaald. Jullie hebben trouwens groot gelijk, zo'n reis maak je niet dagelijks, volan dr van genieten. Neem aan dat jullie iedere avond een wandeling maken? ;)

Mazll

kaatje

zo dat ziet er lekker uit.
Ik wil daar ook heen!!!!!
Ik ben ondertussen weer thuis :( het was heerlijk.

xxxx en geniet!!!

Ma Bakelaar

Eindelijk eens lekker geslapen, dat is wel heerlijk hoor.

Wat een prachtige foto's weer , het is overal schitterend in die parken. Hier gaat alles prima. Isabel is je al vergeten hoor, ze is nu stapel op je vader. Ze dartelt helemaal in het rond als hij er aan komt en ze geniet enorm van het lekkere weer. Gisteren was ze zelfs boven op een grote stoel gesprongen en ze lag er heerlijk in toen je vader kwam. Nu is ze al in haar nachthok.

Het is bij jullie wel warm zeg. Hebben jullie er s 'nachts geen last van?

lieve groetjes van ons. Ma