DirkenJorina.reismee.nl

Zion

Vanmorgen eindelijk eens ´heerlijk´ uitgeslapen. Jorina had heerlijk de halve nacht wakker gelegen in verband met ´kiespijn´. Een verstandskies besloot namelijk dat het wel aardig was om boven te komen in de VS. Waar zit dat verstand dan vraag je je af? Het is niet te hopen dat er nog een ‘dentist' opgesnord moet worden. Vooralsnog gaat het met een flinke dosis Aspro/Ibuprofen en een zak vol met ijsblokjes aardig.

Eerst vanmorgen life de Pinksterkerkdienst in Nederland meebeleefd. Heel apart dat dat kan terwijl je hier zit. Vanmiddag zoals afgesproken de ‘riverside trail' gelopen. Totale lengte 2 mijl dus dat valt wel mee. Aan het begin kwamen we weer 2 hertjes tegen. En ook de ‘Utah prairiedog' was weer volop aanwezig. Zelfs zo dichtbij om hem goed op de foto te krijgen.

De route liep helemaal langs de ‘Virgin river'. Prachtige dingen gezien onderweg. Snelstromend water en veel watervalletjes.

En dan tussen de hoge rotsen die niet eens op camera vast te leggen zijn, omdat de rots niet in beeld past. Toch een poging gewaagd.

Het was de bedoeling om aansluitend nog de ‘narrows' in te gaan. Dan loop je als het ware door het water tussen de rotsen nog een stuk verder. Maar die route was helaas afgesloten, omdat het water te hoog stond (teveel smeltwater van gevallen sneeuw in de winter). Het water zal vast ook nog niet zo warm zijn geweest trouwens. Het heeft hier overigens net nog even geregend. Het was ook overheersend bewolkt en niet zo warm vandaag.

Toch weer redelijk snel terug op de camping. Even geprobeerd om te slapen in de hoop dat de ‘verstandskiespijn' vertrokken zou zijn. Maar helaas.

Verder niet veel gedaan vandaag eigenlijk dus ook niets leuks meer te vertellen. Morgen de grote dag naar Las Vegas. Waarschijnlijk blijven we daar 2 dagen. Na Las Vegas stond Death Valley gepland alleen schijn je daar na 1 mei niet meer met de camper in te mogen, omdat de motor van de camper opgeblazen zou kunnen worden door de hitte. Jammer hoor. Ach we passen er wel een dagje Outlet shopping in Las Vegas voor in de plaats...geen probleem

Laughing

‘See you' tomorrow!

Ma Bakelaar

Hallo kinderen,

Weet je zeker dat het je verstandskies is en geen ontsteking? Ik las dit nog net voor we gaan fietsen. Misschien toch een goed plan om als je terug bent een afspraak te maken bij de tandarts. Hier gaat alles goed. Veel plezier in Las Vegas. En let op de centjes daar.

Liefs Ma.

Johan

He Baak, sterkte met je kies! Dirk, ik verwacht je als miljonair terug te zien, vegas de gokstad hé...

pa melaard,

Hallo Jorina en Dirk,
Wat vervelend Jorina van die kies,
Zo snel mogenlijk naar laten kijken,
De tandartsen zijn goed in de VS hoor,
Geen gegok in Las Vegas hoor Dirk, hahaha
Ben er ook wel eens ingestonken in Tenerife,
In gedachten reis ik met jullie mee,
groeten van je pa.

tante Jannie

Hallo vakantiegangers Niet fijn als je kiespijn hebt hopen dat het met de pijnstillers een beetje te doen is,
Leuke foto's van jullie we hebben hier ook vandaag nog mooi weer iedereen kan er nog van genieten morgen is het weer werken.Voor morgen weer een fijne dag hopelijk zonder kiespijn.
groetjes tante Jannie

Geert

Probeer maar een beetje te verdoven met rose, dan kan je toch nog van de verdere vakantie genieten.........
Het ziet er allemaal wel ontzettend gaaf uit.
Ik hoop dat je met MEER geld uit Las Vegas komt dan dat je er naar toe ging. Veel plezier
Ik hoop dat de kiespijn snel over is......