DirkenJorina.reismee.nl

Zion - Las Vegas

Na weer een heerlijk nachtje (niet dus) vanmorgen om 08.30uur (nieuwe tijd: 07.30uur) vertrokken. Viva Las Vegas...here we come! Nog voor de middag arriveerden we op camping Sam's Town...nou ja...camping...het is weer meer een parkeerplaats, maar dat maakt niet uit. Kostte geen drol (

Laughing
) en het heeft een gratis shuttlebus naar ‘de Strip' en ‘downtown' Las Vegas en daar komen we tenslotte voor. Om bij de shuttle te komen moesten via het hotel naast de camping. Toen wisten we al niet wat we zagen...honderden gokkasten en een McDonalds bijvoorbeeld...gewoon midden in het hotel. Dit was nog maar het begin. Binnen een half uurtje stonden we in hartje ‘De Strip'. Je weet echt niet waar je moet kijken. We zijn maar gewoon ergens begonnen. We kwamen als eerste in het hotel ‘the Venetian' terecht. Daar varen de gondels gewoon door het hotel...unbelieveble weer!

In elk hotel kun je wel een gokje wagen of een potje pokeren. Je wil niet weten wat een geld daar in omgaat. Ook Dirk kon het natuurlijk niet laten (voor de foto). Geef anders je rekeningnummereven door. Waarschijnlijk niet om geld te storten, maar geld te lenen

Tongue out

Verderop kwamen we bij hotel ‘Bellagio'. Bekend van de fonteinenshow die elk half uur plaatsvindt. Om jullie een beetje mee te laten genieten hebben we een filmpje gemaakt met de camera. Je kan deze als het goed is bekijken onder het kopje `Video`s`. Beautiful...isn't it? We hebben er zelfs 3 bekeken. Het duurt ook maar 5 minuten ofzo.

Tegenover ‘Bellagio' stond de `Eifeltoren` en de ‘Arc de Triomph'. Net echt!

Rond etenstijd kwamen we bij een Harley Davidson café en hebben daar een heerlijke steak gegeten. Het zag er geweldig uit binnen met zelfs Harley's aan het plafond. Na het eten nog een stuk doorgelopen naar hotel ‘New York'. Daar raast een achtbaan doorheen en staat het Vrijheidsbeeld.

Eigenlijk is het niet te omschrijven wat we hebben gezien. Je moet dat echt zelf meemaken. De Strip is trouwens behoorlijk lang. We moesten een half uur terug lopen naar de shuttlebus. Morgen brengen we een bezoek aan ‘downtown'. Daar schijnt een TV-scherm op te hangen van meters lang helemaal rondom. En daar bevindt zich ook de fashion Outlet shopping. Komt Jorina ook nog een beetje op dreef

Laughing
. De kies is overigens nog steeds onrustig en leeft op Iboprofen (hij is wel boven water inmiddels). Verder een hele dag een mond vol ijsklontjes en een wang die lijkt op enkelzijdige bof. We hopen er nog steeds op dat het over gaat.

Tot morgen weer!

pa melaard

Hallo kinderen,
Dirk weet je nog toen je heel klein was,heb je je zakgeld van 5gulden in een fruitautomaat gegooid, je dacht toen rijk te worden, het was met een vakantie, weet je nog?
Geniet van alles daar,
Jorina ga naar een tandarts!!!!
Vind het super zo met jullie mee te reizen via jullie site,
Lieve groet van mij, en ook van Janneke

tante Jannie

Hoi Jorina en Dirk Dit is toch wel een onvergetelijke vakantie voor jullie het is hier al prachtig dat we zo met jullie mee kunnen reizen maar in het echt toch nog heel wat anders jammer dat die kies nog steeds vervelend is.groeten en tot de volgende keer.
tante Jannie

Ma Kats

Hallo kinderen, prachtige verhalen weer geschreven en wat zien jullie veel moois! Jorina, ik wens je van harte sterkte met kiespijn! Wat een ellende zeg! Misschien toch maar even een bezoekje aan een dentist brengen? Anderhalve week nog met kiespijn lopen is ook wel erg lang hoor!Sterkte en veel plezier!Liefs.

irma klaasen

Wat is het heerlijk meegenieten op deze manier van jullie reis. Echt unbelieveble!
Is het verstand nu doorgebroken? Beterschap hoor.
groetjes Irma (Drien d'r zus)

sonja

Hey,
Wat eebn verhaal met die kies joh.
Maar voor de rest ziet het er echt geweldig uit allemaal.
Heel veel plezier nog.
Groetjes Don en Son