DirkenJorina.reismee.nl

Las Vegas

De dag verliep iets anders dan gepland vandaag. We hadden het ons leuker voorgesteld laten we zeggen. Vannacht opnieuw met kiespijn wakker gelegen en ook met pijn opgestaan. Na veel bloed, zweet en (letterlijk) tranen vanochtend toch maar besloten een ´dentist´ te bezoeken. Degenen die Jorina goed kennen weten dat dit een enorme opgave is (aangezien ze al 3 jaar niet op de reguliere controle bij de tandarts is geweest...). Gelukkig beschikten we nog over angstpillen die eigenlijk voor het vliegen waren bedoeld. Kwam dat even goed uit! Even gegoogled, een paar adressen opgeschreven en om 08.00uur al onderweg. Aangekomen bij het eerste adres bleek deze niet meer te bestaan...fijn! Gelukkig dat de tomtom zo slim is om bij nuttige plaatsen tandartsen te vermelden. En jahoor...de dichtstbijzijnde tandarts bleek te kloppen en we kwamen aan bij een praktijk...het leek eigenlijk meer op een beautycentrum (al is dat wel iets leuker uiteraard).

Toen we binnenkwamen zat er niemand in de wachtkamer. We werden vriendelijk ontvangen door een chinese receptioniste. Het was geen probleem dat de tandarts even zou kijken en een fotootje zou maken als we even 60 dollar betaalden. Prima! Na 10 minuten was het al zover. Het ergste scenario was het gevolg: de kies was geïnfecteerd en moest eruit. We hadden 2 keuzes: of eerst een antibiotica voor de infectie en de kies over een week eruit of nu meteen trekken

Surprised
. Ohhh neeee...paniek! Maar de tandartsassistente en de chinese tandarts zelf waren zo aardig en meegaand dat dat wel in goede handen zou zijn dus we gingen ervoor. Of we daarvoor nog wel even 180 dollar wilden betalen. Ketjing! Een dubbele dosis anesthetica werd toegediend (minstens 5 spuiten...aaaaah) en de klus kon beginnen. Gelukkig duurde dit maareen paarminuten...pfffff zo opgelucht. Een wang die nu helemaal leek op een ballon was het gevolg, maar voor even zonder pijn. We kregen 2 recepten mee: antibiotica voor de infectie en pijnstillers. Ook weer 45 dollar. Dat gaat lekker!

Als beloning vonden we (vooral Jorina dan natuurlijk

Tongue out
) dat er geshopt moest worden! Dus regelrecht (met ballonwang en 5 opgepropte gazen) op weg naar fashion Outlet Las Vegas. Uiteindelijk daar in de Tommy Hilfinger winkel beland,vervolgens daarvoor de eerste 2 uren niet meer uitgekomen en daarna met een volle tas naar buiten!

Hmmm...totdat de verdoving was uitgewerkt...auuuuw! Dus maar niets meer gedaan helaas en teruggegaan naar de camping om vervolgens de rest van de middag op bed te liggen.Vanavond nog wel even heerlijk samen in de hot tube gelegen hier op de camping. Het gaat nu redelijk. What a day, what a day!

Morgen gaan we richting Bakersfield. Best wel een lange rit...463km, maar dat komt wel goed. Nu richting bed en hopen op een betere nachtrust voor beiden.

Ciao uit Las Vegas!

De Willempies

Jeetje meid, wat een ellende.
Geweldig dat je toch naar een dentist gegaan bent, ondanks je angst!! Respect!
Nu napijn, logisch maar wel vervelend! Welke pijnstillers heb je gehad? De meesten zijn goed te combineren met paracetamol, dan wordt de werking versterkt. Hopelijk minder pijn als je wakker wordt, al ben ik bang dat het tegen gaat vallen...

Shoppen is healthy!!!!! Opnieuw jaloers hahaha!

Hopelijk nu een goede nachtrust zodat je er morgen beter tegen kunt, sterkte!!

Hilda

Tjonge.. dat is wel even een heftig dagje dan! Goed dat je tóch bent gegaan naar die tandarts. Sterkte met de napijn, hopelijk ben je er snel vanaf!

Fijne dag morgen!
Groetjes, Hilda

pa melaard,

Hallo kinderen,
Jorina fijn dat de kies eruit is,
Sterkte met de napijn,
Doe het maar rustig aan vandaag,
gr pa melaard.

Johan

Verstandig Baak! Tandarts is (bijna) altijd *, maar hij heeft je gelukkig wel geholpen. Ik hoop dat je snel weer de oude bent, maak nog wat moois van het laatste gedeelte vakantie ;)

tante Jannie

Ha Jorina en Dirk
Wat een narigheid fijn dat de kies eruit is en nu hopelijk snel hiervan weer opgeknapt om nog te kunnen genieten van de dagen die nog resten van jullie vakantie.
groeten tante Jannie

Ma Bakelaar

Hallo jongens,

Jorina dit doet me echt weer denken aan vroeger toen je de bof had.
Hopelijk gaat het snel beter en kun je er weer lekker van genieten. Een nachtje slapen zal je goed doen. Laat Dirk je maar lekker vertroetelen.

Liefs van Ma.