DirkenJorina.reismee.nl

Sequoia - Yosemite

Vandaag zijn we gewoon vertrokken naar ons op één na laatste campingplaats. Niet te geloven dat dat zo snel kan gaan. Het was opnieuw een niet zo lange rit. Rond 12.30uur arriveerden we op High Sierra RV park. Niet zo´n geweldige camping, maar goed te doen. Na wat gegeten te hebben (voor de verandering maar weer eens een hotdog

Laughing
) besloten we alvast een kijkje te nemen in het Yosemite National park. Dat bleek toch nog een stuk verder dan verwacht. We kwamen inderdaad binnen een half uur bij de ingang aan alleen dan waren we er nog niet. Er bleken ook een aantal wegen nog afgesloten te zijn vanwege sneeuwval. We zijn maar gewoon gaan rijden om te kijken wat we tegenkwamen. Het eerste uur zagen we niet veel bijzonders. Waarschijnlijk voor anderen wel heel bijzonder, maar wij zijn al zo verwend dat ons dat niet eens meer opvalt
Undecided
. We zeiden al tegen elkaar: is dit het nou? Hihi. Uiteindelijk stuitten we op de eerste waterval. Toch wel een heel mooi gezicht zo in de verte.

Een stukje verderop konden we ‘m van dichtbij bekijken. En daar kómt een partij water vanaf! Het was gewoon lastig om een foto te maken zonder spetters op de lens. En wat een oorverdovend geluid...beautifully!

We waren alweer een stukje tevredengesteld (de verwende nesten!). Het was eigenlijk de bedoeling om morgen pas de vallei in te gaan (dat schijnt het mooiste gedeelte van Yosemite te zijn), maar we waren er toch al dicht in de buurt dus zijn we nog even doorgereden. En de moeite loonde...prachtig daar! We besloten daar morgen fietsen te huren en op die manier te vallei te gaan bekijken. Doen we ook nog eens iets sportiefs

Tongue out
. Het was inmiddels al eind van de middag en het was nog 1,5 uur terugrijden naar de camping (pffff...morgen weer heel dat stuk heen-en-weer). Om 17.30uur waren we weer terug en hebben een overheerlijk Tony(=pizza) weggewerkt.

Bij Dirk kwamen de stookkriebels weer boven dus een lekker vuurtje gestookt en buiten gezeten (is overigens best wel koud 's avonds hier). Gezellig hoor!

Toedeloeeee

pa melaard

Hallo kinderen,
Geniet nog van de laatste dagen,en probeer nog een beetje uit te rusten voor je weer naar Nederland komt,
Lieve groet
Pa.

peter

Beste Dirk en Jorina,

het is verschrikkelijk mooi om te lezen en te zien wat
jullie allemaal gedaan hebben. Anita en ik zijn gewoon jaloers op jullie beiden.
Zo jong en dan al zo veel gedaan hebben wij gunnen het jullie van harte hoor.
Ik denk dat wij het gaan doen als onze kinderen de deur uit zijn of nog met de kinderen dat kan ook.
Ik mis je wel in de showroom Dirk maar volgende week vrijdag staat er weer een afspraak samen.
Nou fijne laatste dagen samen en ik lees de verhalen wel
Jorina kan ontzettend leuk schrijven.
Kan ze niet bij een tijdschriftn gaan werken????

Groet uut Brouw van ut arre eiland zak mah zegge.
doeeeeeeei