DirkenJorina.reismee.nl

San Francisco - Amsterdam

We zijn weer thuis!!! We zaten vanmorgen om 07.00uur lokale tijd al te ontbijten bij het hotel in San Francisco. Daarna was het wachten op de airport shuttlebus die ons naar het vliegveld zou brengen. We werden om 12.30uur opgepikt. We zijn exact op tijd weggevlogen en zelfs eerder geland dan gepland. De vlucht is prima verlopen en de pilletjes werkten weer prima (Dirk was half-stoned

Tongue out
).

Ons lieve broertje en pa stonden ons op te wachten. Het welkomstcomité!

Rond 13.00uur lokale tijd stapten we weer in ons eigen huisje binnen! Het zal wel weer even wennen zijn, maar dat komt wel goed. Het was in ieder geval geweldig!!!

Nogmaals bedankt voor de interesse en reacties en tot gauw allemaal!

Adios

Cool

Reacties

Reacties

Irma

Welkom thuis dan maar weer. Het zonnetje is er in ieder geval! Nu weer in het Hollandse ritme komen, dat zal niet meevallen hoor.
Het was leuk om mee te lezen, en zo ook wat van Amerika te zien!
groetjes Irma

Hilda

Hey Dirk en Jorina,

Welkom thuis!
Vanmorgen rond 11u keek ik op de website van schiphol en zag dat jullie geland zijn.
Nu weer lekker thuis, al zal dat wel weer even wennen zijn denk ik zo. Mooi weer is 't in ieder geval!

Tot snel!

Groetjes, Hilda en de rest

Sien

Hoi Dirk en Jorina fijn dat jullie weer gezond thuis zijn.
Ik heb erg genoten van jullie reiservaringen en belevenissen en natuurlijk ook de mooie fotoos.
Bedankt en welkom thuis!

tante Jannie

Hoi Jorina en Dirk
Fijn dat jullie terug reis voorspoedig was en dat jullie gezond weer thuis mochten komen nu nog de omschakeling van tijd daar zullen je wel en aantal dagen voor nodig hebben. groeten tante Jannie

Yenthe

Wat ben ik blij dat jullie er weer zijn en ik jullie al even gezien heb!
Heb stiekem een beetje gehuild vanmiddag op weg naar huis, wilde zo graag bij jullie zijn!
Thuis heb ik nog even gezocht waar jullie waren omdat mama zei dat jullie thuis zijn. Maar helaas...
Morgen wil ik met jullie spelen, maar mama zei dat dat niet kan. Jammer hoor!
Gelukkig zie ik jullie zaterdag (als jullie komen barrekoejen ;)) weer en tot die tijd heb ik een heel mooi fiegetuig om mee te spelen!!!

Van ons alledrie:
Bedankt voor de geweldige verhalen en foto's, we hebben écht ontzettend genoten, het was elke dag een feestje om de laptop aan te zetten.
We zijn blij dat jullie weer veilig thuis zijn, hopelijk gaat de jetlag mee vallen. We zullen voor zaterdag maar niet teveel rosé en bier inslaan...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!